یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

تفاوت تشريفات عروسي در باغ عروسي و تالار چيست؟

۲۰ بازديد

تفاوت تشريفات عروسي در باغ عروسي و تالار چيست؟

تشريفات عروسي

فوت و قن

5 نكته براي برگزاري مراسم عروسي كه بايد بدانيد!

ويژگي هاي سالن اجتماعات براي برگزاري مراسم عروسي چيست؟

براي برگزاري جشن عروسي محيط هاي مختلفي وجود دارد كه عروس و داماد متناسب با نياز و بودجه اي كه مد نظر دارند، اقدام به برگزاري مراسم عروسي خود ميكنند.

 

براي برگزاري جشن عروسي مكان هاي مختلفي همچون باغ و تالار وجود داشته و امروزه روف گاردن هاي مختلفي اقدام به برگزاري جشن هاي مختلفي همچون عقد، عروسي و همينطور تولد ميكنند.

 

اما سوالي كه براي بسياري از عروس و دامادها ممكن است به وجود آيد اين است كه چه تفاوتي بين برگزاري جشن عقد و عروسي در تالار و باغ وجود دارد؟

 

در اين گزارش كارشناسان ما در تشريفات عروسي صبور سعي كرده اند تا شما عزيزان را با تفاوت هاي برگزاري عروسي در باغ و تالار بيشتر آشنا كنند. تا انتهاي اين مقله با ما همراه باشيد.

 

تفاوت تشريفات عروسي در باغ و تالار از نظر هزينه

يكي از نمونه هاي تفاوت تشريفات عروسي در باغ و تالار، هزينه برگزاري اين مراسمات در اين دو محيط مي باشد. بسياري از افراد دوست دارند كه بدانند اين تفاوت به چه صورت مي باشد. در اين مورد مي توان گفت گرفتن عروسي در باغ و تالار از نظر هزينه تفاوت آنچناني ندارد. اما در بعضي از موارد برگزاري عروسي در باغ مي تواند كمي از تالارها بالاتر باشد.

 

البته هر دوي اين محيط ها با توجه به خدماتي كه افراد در عروسي هايشان دريافت مي كنند، مي تواند متفاوت باشد. به طور مثال بعضي از مواقع عروسي هايي كه در تالار برگزار مي شوند، ممكن است كه قيمت بالاتري نسبت به برگزاري آن در باغ داشته باشند و همين موضوع باعث شده تا بسياري از افراد با توجه به نوع هزينه اي كه دارند، نسبت به برگزاري آن اقدام نمايند.

 

اين كه عنوان مي ‌شود برگزاري مراسم عروسي در باغ ها از هزينه بالاتري برخوردار مي باشد، به اين دليل است كه خدمات و تشريفات بيشتري براي برگزاري در باغ مورد نياز مي باشد. به طور مثال شما در برگزاري عروسي در باغ، بايد به گل آرايي مجلس عروسي و قسمت هاي مختلف باغ و وسايلي كه در يك باغ عروسي مورد نياز مي باشد، بيشتر توجه نماييد.

 

تفاوت تشريفات عروسي در باغ و تالار از نظر پذيرايي

تالار هاي عروسي به راحتي مي توانند با قرار دادن پذيرايي هاي مختلف بر روي ميز از مهمانان خود به بهترين نحو ممكن پذيرايي كنند. در بعضي از اوقات نيز مي‌ توانيد اين پذيرايي ها را روي ميز آن ها به صورت بشقابي و يا دسته اي بگذاريد.

 

اين نوع از پذيرايي در باغ ها كمي پيچيده تر مي باشد. به طور مثال سرو شام عروسي در محيط ‌هاي باغ با توجه به فضاي باز و خنكي كه دارند، ممكن است به سرد شدن غذا منجر شود. لذا بسياري از روش‌ هاي مختلف براي جلوگيري از سرد شدن اين غذاها وجود دارد كه افراد بايد با توجه به آن ها نسبت به پذيرايي مهمانان خود اقدام نمايند.

 

تفاوت عروسي در باغ و تالار عروسي

تفاوت عروسي در باغ و تالار عروسي

 

پس مي‌ توان گفت تفاوت در پذيرايي به عنوان يكي از اصول مهم مي‌ تواند در برگزاري تاثير گذار باشد. افراد بسياري در زمان انتخاب درگير اين موضوع مي شوند. توصيه ما به افراد اين است كه براي انتخاب فضاي خود سعي كنند كه نحوه پذيرايي آن را در نظر بگيرند و از كساني كه به شما باغ عروسي و يا تالار عروسي را ارائه مي ‌دهند، بخواهيد كه نحوه پذيرايي را براي تان توضيح دهند.

 

ساير نمونه هاي تفاوت تشريفات عروسي در باغ و تالار

از ديگر نمونه‌ هاي تفاوت در برگزاري مراسم عروسي در باغ و تالار مي توان به چگونگي جاي دادن ميهمانان باشد. به طور مثال بعضي از مراسم هاي عروسي به صورت كوچك و خودماني برگزار مي ‌شوند كه افراد مي ‌توانند با استفاده از باغ هاي كوچك اين مراسم را برگزار كنند.

 

اما در بعضي از اوقات مراسم ها تعداد بسيار زيادي از ميهمانان را دارند كه افراد بايد با توجه به اين تعداد، فكر سنجيده اي براي آن انجام دهند. در بعضي از اوقات افراد دوست ندارند كه عروسي هايشان به صورت مختلط برگزار شود؛ پس مي ‌توان آن را در تالارها برگزار نمايند.

 

همچنين كسانيكه قصد برگزاري جشن عقد را دارند، بايد بدانند كه چيدن سفره عقد هم در تالار با باغ عروسي نيز متفاوت مي باشد. اگه در فضاي باغ قصد برگزاري مراسم عقد را داريد، بايد تمامي عوامل همچون آب هوا، منظره اي كه ميخواهيد در آن سفره عقد بيندازيد و ديگر عوامل مربوط به آن را نيز در نظر داشته باشيد.

 

تفاوت اجراي سفره در باغ و تالار عروسي

تفاوت اجراي سفره در باغ و تالار عروسي

 

برگزاري جشن عقد و عروسي با تشريفات صبور

كارشناسان ما با ارئه اين گزارش شما عزيزان را تفاوت هاي برگزاري مراسم عقد و عروسي در باغ و همينطور تالار آشنا كردند و با مطالعه هر يك از مطالب بالا مي توانيد اقدام به برگزاري مراسم عروسي خود كنيد.

 

امروزه افراد بسياري هستند كه برگزاري مراسم هاي خود را به مجموعه هاي خدمات مجالس مي سپارند و با مشورت از آنها و سپردن كارهايشان به مجموعه هاي خدمات مجالس، شبي به يادماندني را براي خود و مهمانان رقم مي زنند.

 

اما نبايد فراموش كنيد كه بهتر است جشن هاي خود به معتبرترين مجموعه هاي خدمات مجالس كه داراي تخصص كافي در اين زمينه هستند، بسپاريد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.