سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

يك تالار عروسي در فسا به دليل بي‌توجهي به هشدارهاي كرونايي بسته شد

۲۶ بازديد

يك تالار عروسي در فسا به دليل بي‌توجهي به هشدارهاي كرونايي بسته شد

 

بهترين باغ تالار تهران

شيراز-ايرنا- مدير گروه سلامت محيط و كار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكي فسا گفت: بازرسان بهداشت، يك تالار فسا را به دليل توجه نكردن به هشدارهاي بهداشتي در زمينه مبارزه با كرونا، تعطيل كردند.

 

رسول امين زاده روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: اين تالار به علت عدم رعايت پروتكل هاي بهداشتي و پذيرش مهمان بيش از ميزان تعيين شده، توسط بازرسين اين معاونت بسته شد.

 

وي بيان كرد: نظارت بر اصناف خصوصاً مراكز پر جمعيت مي تواند باعث مهار نشر بيماري كرونا شود و گاه عملكرد بعضي از اصناف در گسترش بيماري به شدت مردم را با خطر مواجه مي سازد.

 

طبق اعلام وزارت بهداشت، از روز شنبه هفتم اسفند ماه ۱۴۰۰ رنگ شهرستان فسا با توجه به ميزان بروز ويروس كرونا و ميزان موارد بستري به رنگ نارنجي تغيير يافت.

 

وي بر رعايت فاصله گذاري فيزيكي توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحيح از ماسك، شست و شوي دست ها، دوري از تجمعات و پرهيز از دورهمي خانوادگي، بازبودن پنجره ها و تهويه مناسب هوا و نظارت و تذكر همگاني بر اجراي پروتكل هاي بهداشتي تاكيد كرد.

 

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ كيلومتري جنوب شرقي شيراز واقع شده است.

 

 

 

طراحی و دکوراسیون تالار مجالس ابعاد مهمی در ایجاد یک تجربه زندگی‌نما و یادگاری برای مهمانان دارد. این فرآیند به ایجاد یک فضای منحصر به فرد و جذاب که با هویت و سلیقه میزبان هماهنگ شده باشد، متمایز می‌شود. از جنبه‌های مختلف، شامل انتخاب رنگ‌ها، نورپردازی، طراحی میزها و صندلی‌ها، و انتخاب تزئینات مختلف می‌شود.

 از جدیدترین روندها در دکوراسیون تالارهای مجالس می‌توان به استفاده از ترکیبات رنگی جسمانی، استفاده هوشمندانه از نورها جهت ایجاد فضاهای دلنشین، و انعطاف پذیری در طراحی میز و صندلی‌ها اشاره کرد که در تالارهای غرب تهران این موضوع به خوبی رعایت شده است. طراحی داخلی که با موقعیت مکانی و نوع رویداد هماهنگ شده باشد، می‌تواند بر جذب و گردآوری مهمانان تأثیرگذار باشد و به آنها یک تجربه بصری و حسی خاص ارائه دهد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.