سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

مدل موي شيك‌ و جديد براي عقد و نامزدي

۳۱ بازديد

مدل موي شيك‌ و جديد براي عقد و نامزدي

 

تد اركات مراسم نامزدي

ني ني بان

مراسم عقدتان نزديك است و به دنبال يك مدل مو عقد شيك و مناسب براي خودتان هستيد؟ نمي دانيد كه چه مدل مويي براي چنين مراسمي مناسب است و سردرگم شده ايد؟

به همين دليل ما در اين مقاله انواع مدل مو نيمه باز، بسته و باز براي مراسم نامزدي بسيار شيك و جديد را جمع آوري كرده ايم تا بتوانيد مطابق سليقه خود بهترين شينيون خود را انتخاب كنيد.

مدل موي شيك‌ و جديد براي عقد و نامزدي

 

مراسم عقدتان نزديك است و به دنبال يك مدل مو عقد شيك و مناسب براي خودتان هستيد؟ نمي دانيد كه چه مدل مويي براي چنين مراسمي مناسب است و سردرگم شده ايد؟

ما ايراني ها مراسم و جشن هاي مختلفي براي ازدواج داريم و همانطور كه مي دانيد رسمي ترين آن ها مراسم عروسي است. اما يك روز مهم و به ياد ماندني ديگر نيز وجود دارد كه كمتر به آن اهميت داده مي شود و آن روز عقد است. در اين روز كه در واقع اصلي ترين روز ازدواج شما نيز محسوب مي شود، چه براي محضر و چه براي تالار بايد كاملا زيبا و آراسته باشيد.

 

از اين رو مهم است كه مدل مو، آرايش و لباس مناسب اين مراسم را انتخاب كنيد تا هم شبيه به مراسم عروسي نباشد و هم زيبايي شما را دوچندان كند. به همين دليل ما در اين مقاله انواع مدل مو نيمه باز، بسته و باز براي مراسم نامزدي بسيار شيك و جديد را جمع آوري كرده ايم تا بتوانيد مطابق سليقه خود بهترين شينيون خود را انتخاب كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.