سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

نكات و ترفندهاي آرايش عروس

اخبار مجالس و عروسي

نكات و ترفندهاي آرايش عروس

۲۱ بازديد

نكات و ترفندهاي آرايش عروس

 

برگزاري عروسي در باغ شخصي

اصفهان امروز

آرايش عروس در روز عروسي ترفندها و نكات ريزي دارد كه اگر رعايت شوند عروس خانم فوق العاده زيبا خواهد شد.

آرايش و ميكاپ عروس در روز عروسي نيازمند رعايت نكات ريز و درشتي است كه تاثير زيادي در زيبايي عروس خانم دارند نكاتي كه شايد خيلي به نظرتان مهم نباشند اما ميتوانند نتيجه كار را به هم بزنند. در اين بخش از دنياي مد نمناك نكات و ترفندهاي آرايش عروس را به شما ميگوييم كه ميتوانند بسيار كمك كننده باشند .


- روز عروسي فرصت مناسبي براي امتحان چيزهاي جديد نيست مثلا اگر تا به حال رژلب بنفش يا خط چشم گربه اي نزده ايد بهتر است در روز عروسي نيز آن ها را امتحان نكنيد زيرا ممكن است به شما نيايد و شما را نازيبا كند.

 

نكات مهم آرايش عروس

- اهميت ابروها را در چهره ناديده نگيريد، به آرايش ابروها بسيار اهميت دهيد و هرطور كه شده براي خود ابروهاي پهن و پرپشتي بسازيد. رنگ ابروها بايد به رنگ موهايتان نزديك باشد اينطوري زيباتر خواهيد شد.

- رژلب نبايد به تنهايي مورد استفاده قرار بگيرد بلكه بايد قبل از رژ لب زدن با خط لب دور لب ها را با فرم دلخواه تان پر كنيد، پرطرفدارترين رنگ رژلب بين عروس خانم ها رژلب هاي قرمز و بنفش هستند.

 

تكنيك هاي آرايش عروس

- اگر براي آرايش و مدل موي روز عروسي تان ايده خاصي داريد بايد يكبار قبل از عروسي آن را امتحان كنيد مثلا اگر ميخواهيد آرايش تان تيره باشد يكبار قبل از عروسي اين سبك آرايش را امتحان كنيد و ببينيد به شما مي آيد.

- تغييرات بزرگ براي روز عروسي مناسب نيستند مثلا اينكه شما در روز عروسي موهاي بلند تان را كوتاه كنيد يا پوست تان را برنزه كنيد اصلا خوب نيست.

 

ترفندهاي آرايشي مخصوص عروس

- اگر دوست داريد چشم هايتان را لنز بگذاريد بهتر است قبل از عروسي لنز دلخواه تان را امتحان كنيد مخصوصا لنز آبي كه شايد به هر كسي نيايد. لنزهاي عسلي و طوسي براي عروس خانم مناسب تر اند.

انتخاب آرایشگر عروس و بهترین سالن آرایش عروس در تهران  یکی از مراحل حیاتی در برنامه‌ریزی روز عروسی است که نیاز به مراقبت و دقت دارد. برای انتخاب بهترین آرایشگر عروس، ابتدا باید به دنبال تجربه و تخصص در زمینه آرایش عروسی بگردید. بررسی نمونه‌های کارهای پیشین آرایشگران و مشاهده نظرات مشتریان یک ایده خوبی از کیفیت خدمات آنها می‌دهد.

همچنین، ارتباط مستقیم با آرایشگر برای مشاوره و آزمون آرایش نیز ضروری است تا مطمئن شوید که استایل و سلیقه شما با او هماهنگ است. برنامه‌ریزی مراحل مختلف آرایش عروسی از جمله تست مو، مشاوره پوست، و طراحی مدل مو و آرایش، نقطه قوت‌های مهمی در انتخاب آرایشگر هستند. همچنین، مطمئن شوید که آرایشگر با ابزارها و محصولات با کیفیت کار می‌کند. با دقت به این نکات و انجام مراحل با دقت، می‌توانید آرایشگر عروسی را پیدا کنید که بهترین خدمات را با کمال حرفه‌ایترین روش ارائه می‌دهد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.