سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

متولدين ماه هاي مختلف به عشق چگونه نگاه مي كنند؟

۱۰ بازديد

متولدين ماه هاي مختلف به عشق چگونه نگاه مي كنند؟

برگزاري مراسم تولد

نشانه هاي ماه تولد مي تواند بيانگر ويژگي ها و جذابيت هايي در وجود هر شخصي باشد.


متولدين ماه هاي مختلف به عشق چگونه نگاه مي كنند؟

55 آنلاين به نقل از وقت صبح ، چنانچه در يك حالت پوچي قرار گرفته ايد سعي كنيد اطلاعات بيشتري درباره نشانه ماه تولد خود به دست بياوريد تا بتوانيد زندگي خود را تغيير دهيد.


چنانچه در يك حالت پوچي قرار گرفته ايد سعي كنيد اطلاعات بيشتري درباره نشانه ماه تولد خود به دست بياوريد تا بتوانيد زندگي خود را تغيير دهيد.


عشق از نگاه متولدين فروردين ماهي:

متولدين ماه فروردين به داشتن عشقي پا برجا و عميق شهرت دارند و عشق آنها يك عشق خالص قلبي است، يك فرورديني زمانيكه عاشق مي شود به اين عشق به قدري شور ميدهد كه تمام قلب و وجودش را با شعله هاي آن روشن مي سازد.


و به هيچ وجه حاضر نيست عشق خود را با چيز ديگري عوض كند چرا كه آن را بي ريا و واقعي در وجود خود ساخته و مي پروراند ، البته اگر اين عشق عشقي دوطرفه باشد.

عشق از نگاه متولدين ارديبهشت ماهي:

متولدين ارديبهشت ماه در برابر عشق و عاشقي با وجود كمرويي شهامت بسيار بالايي دارند و به يك عاشق بي قرار معروف هستند.


تخفيف ويژه خريد دستگاه تصفيه كننده هوا ـ ارسال رايگان ـ همراه با جايزه

تخفيف ويژه خريد دستگاه تصفيه كننده هوا ـ ارسال رايگان ـ همراه با جايزه


مشاهده

yektanet-logo-sign

تبليغ

عشق در چشمان متولدين ارديبهشت ماه چنان موج مي زند كه با يك نگاه كردن به چشمانشان مي توان شدت عشق را احساس كرد و با گوش كردن به صداي نفس هايشان به خوبي مي توان ترانه قشنگ عشق را شنيد.


 

 

عشق از نگاه متولدين خرداد ماهي:

متولدين خرداد ماهي دلي پر از روياهاي عاشقانه دارند گفتارشان به اندازه اي شيوا است كه تمام عشقي كه در وجودشان هست را بازگو مي كند مي توان گفت متولدين خرداد ماه بهترين عاشقان دنيا هستند.


به گونه اي كه در مورد عشق هيچ چيزي برايشان غير ممكن نيست و به خاطرش به ناممكن ترين كارها دست پيدا مي كنند.


عشق از نگاه متولدين تير ماهي:

اگر يك متولد تير ماهي عاشقتان شد در اينكه بهشت زير پايتان است شك نكنيد همراهي با يك متولد تير ماهي عاشق در يك شب زيبا زير نور ماه حسي بي نظير برايتان رقم مي زند.


تير ماهي ها با وجود حساس و زودرنج بودن شان بسيار فردي عاطفي و مهربان هستند و زماني كه در رابطه هستند محيط آرامي براي شريك عاطفي شان فراهم مي كنند.


عشق از نگاه متولدين مرداد ماهي:

متولدين مرداد ماه بدون عشق قادر به ادامه زندگي نيستند به نوعي مي توان گفت كه عاشق پيشه هستند.


آنها پر از شور و اشتياق و شخصيت جسوري را در رابطه با عشق دارند به قدري از اعتماد به نفس بالا برخوردارند كه اگر از فردي خوششان بيايد بدون فوت وقت فرصت آشنايي با او را از دست نمي دهند.


عشق از نگاه متولدين شهريور ماهي:

عشقي كه در وجود يك شهريور ماهي جا خوش كرده است همچون شعله كوچكي است كه تا ابد جاودانه مي باشد آنچنانكه هميشه در پي عشقي حقيقي و واقعي پيش مي رود.


يك شهريور ماهي شايد در ظاهر عاشق نباشد ، شايد حتي نخواهد كه عاشق شود اما اگر روزي برسد كه عاشق شود و عاشقي كند ديگر هيچ چيزي جلودارش نيست چرا كه همان عشق تا آخرين لحظه عمرش به امانت نگه داشته مي شود.


عشق از نگاه متولدين مهر ماهي:

قشنگ ترين صحبت هاي عاشقانه و پرشور ترين نگاه هاي پر از عشق تنها از يك متولد مهر ماهي فوران مي كند فداكاري هايي كه از متولدين اين ماه در راه عشق صرف مي شود شدت دوست داشتن او را نسبت به طرف مقابلش ثابت مي كند.


متولدين مهر ماه در امورات عشقي خبره و كاركشته عمل مي كنند و بخش زيادي از زندگي شان درگير ماجراهاي عاشقانه اي است كه خودشان باني آن ها هستند.


عشق از نگاه متولدين آبان ماهي:

هيجاني كه در عشق وجود دارد براي متولدين آبان ماه بسيار جذابيت داشته و در نگاهشان خيلي زيباست آن ها صداقت خاصي در عشقشان دارند.


جالب اينجاست بدانيد كه كساني را كه در عشق صداقت ندارند به خوبي مي توانند تشخيص دهند و به آنها اجازه ورود به قلبشان را نمي دهند.


متولدين آبان ماهي به قدري درك بالايي نسبت به شريك عاطفي شان دارند كه تا زماني مشكل به وجود آمده را ريشه يابي نكنند دست از تحليل كردن آن برنمي دارند.


عشق از نگاه متولدين آذر ماهي:

متولدين آذر ماهي نگاه بسيار شاعرانه اي نسبت به عشق دارند و آن چنان عشق را تفسير مي كنند كه احساسي بسيار غاشقانه و رمانتيك بين خود و طرف مقابلشان رد و بدل مي شود و نسبت به رفتاري كه شريك عاطفي اش با او مي كند حد و مرز مشخصي دارد.


عشق از نگاه متولدين دي ماهي:

در مطلب ويژگي هاي متوليدن دي ماه در بخش هاي قبلي نمناك گفتيم كه متولدين اين ماه يك قلب آكنده از عشق و گرمي در وجودشان دلبري ميكند شايد با گذشت ساليان سال هيچ چيز در وجود يك دي ماهي عوض نشود.


اما عشقي كه در وجودشان نهادينه شده است روز به روز شعله ورتر شده و هر لحظه به شدت آن افزوده مي شود.او استاندارد هاي زيادي در رابطه عاشقانه خود لحاظ مي كند و تحت تاثير رفتارهاي متظاهرانه قرار نمي گيرد.


عشق از نگاه متولدين بهمن ماهي:

متولدين ماه بهمن در ابراز عشق به خود كمي محتاطانه رفتار مي كنند و همين ويژگي جذابيت و شخصيت رازآلودي برايشان بخشيده است آنها عاشق آزادي هستند و آزادانه زندگي كردن را ارج مي نهند.


در مواجهه با مشكلات پيش آمده در رابطه عاشقانه خود و شريك عاطفي شان بسيار منصفانه عمل كرده و سازگاري بالايي دارند و به همه قضايا بيطرفانه نگاه مي كنند.


عشق از نگاه متولدين اسفند ماهي:

متولدين ماه اسفند در مورد عشق بسيار پرنشاط و جذاب هستند به نوعي مي توان گفت در عشق بي نظير ترين ميباشند آنها بدون عشق نمي توانند زندگي كنند.


و روياهاي عاشقانه زيبايي را در ذهن خود مي پرورانند و خوشحالي شريك عاطفي شان بسيار برايشان اهميت دارد.


ماه‌های میلادی به دوازده ماه تقسیم شده‌اند و هر کدام از این ماه‌ها دارای تعداد روز متفاوتی هستند. این دوازده ماه شامل ژانویه، فوریه، مارس، آوریل، مه، ژوئن، ژوئیه، اوت، سپتامبر، اکتبر، نوامبر و دسامبر می‌شوند. برخی از این ماه‌ها 31 روزه و برخی دیگر 30 روزه هستند، به جز فوریه که در سال‌های عادی 28 روزه و در سال‌های کبیسه 29 روزه است. این تقسیم‌بندی بر اساس تقویم میلادی انجام شده و در بسیاری از کشورها به عنوان تقویم رسمی استفاده می‌شود.

 

ماه‌های میلادی علاوه بر تقسیم به دوره‌های زمانی، هرکدام نیز به نمادها و رویدادهای خاصی مرتبط هستند. عناصر طبیعی و اقلیم‌های مختلف نیز در هر ماه تأثیرگذار هستند و براساس این ماه‌ها فصول سال تعیین می‌شوند. این تقسیم‌بندی زمانی به کمک ادارات، سازمان‌ها و افراد در برنامه‌ریزی رویدادها و فعالیت‌های مختلف از جمله تعطیلات، جشن‌ها و مراسم مذهبی مفید است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.