سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

در انتخاب باغ عروسي و باغ تالار به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

۴۲ بازديد

در انتخاب باغ عروسي و باغ تالار به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

 

باغ تالار مختلط در تهران

 

باغ تالار هاي تشريفات عروسي، با فضايي رويايي كه شامل بركه ، آبنما و نورپردازي هاي حرفه اي منحصر به فرد براي برگزاري مراسم مي باشد. فضاسازي هاي مخصوص برگزاري مراسم عروسي و همچنين امكانات و وسايل بازي كودكان و پذيرايي در فضاي باز براي خانم ها و آقايان بي شك شبي ماندگار را در خاطرتان ثبت خواهد كرد.

 

كانال عصر ايران در تلگرام

انتخاب باغ عروسي شايد اولين گزينه عروس و داماد براي برگزاري مراسم عروسي و نامزدي باشد و تالار عروسي در درجه دوم قرار دارد از اين رو با در تشريفات آرشيدا دست داشتن باغ هاي عروسي متنوع در تهران و كرج و شهريار و شرق تهران با تنوع زياد از اين رو انتخاب را براي عروس و دامادهاي عزيز آسان نموده است.

 

در انتخاب باغ عروسي و باغ تالار به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

 

از سراسر وب

بسته اعتباري نـويـد پارسيان

 

اجاره باغ عروسي

 

تشريفات مجالس آرشيدا به عنوان يكي از مجهزترين و معتبر ترين برندهادرزمينه برگزاري مراسم عروسي و تشريفات مجالس عروسي، بهترين قيمت باغ عروسي در تهران و اجاره باغ براي تولد را در پكيج هاي ويژه اي متناسب با بودجه شما ارائه مي دهد. اجاره باغ عروسي در تهران با قيمت مناسب كار ساده اي نيست كه از عهده آن برآييد.

 

تمايل جوانان به برگزاري مراسم عروسي در باغ ها بسيار بيشتر از گذشته مي باشد زيرا امكان استفاده از فضاي باز، ارائه هر گونه خدمات از سوي تشريفات مجالس، استفاده از ديزاين و تزئينات متفاوت، چايخانه سنتي، كافي شاپ، بازارچه سنتي و … وجود دارد. به همين دليل براي برگزاري مراسم عروسي خود بايد به فكر اجاره باغ عروسي در كرج ، تهران يا حومه بوده در غير اينصورت هم بايد به فكر اجاره خانه براي عروسي يا تالار باشند.

 

انتخاب تشريفات عروسي يكي از مهمترين و اساسي ترين كارها براي برگزاري مراسم عروسي مي باشد كه انتخاب درست آن مي تواند بهترين شب زندگي را براي هر فردي رقم بزند.براي انتخاب خدمات مجالس عروسي بايد به يكسري نكات توجه ويژه شود. در اولين قدم بايد مشاوره لازم را با توجه به بودجه خودتان براي برگزاري مراسم عروسي از تشريفات مجالس مورد نظر خود براي انتخاب باغ عروسي، قيمت مناسب باغ عروسي، ديزاين و طراحي و… بگيريد.

 

در انتخاب باغ عروسي و باغ تالار به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

 

باغ عروسي گرمدره

 

پس از انتخاب باغ عروسي متناسب با سليقه شخصي تان، منوي غذايي براي تكميل شدن خدمات ويژه مجالس عروسي، روند باغ عروسي، پذيرايي از ميهمانان و نياز به مواردي مانند: شيريني و آبميوه طبيعي و .... در بخش پذيرايي باغ عروسي داريد انتخاب سرويس پذيرايي و نوع چيدمان كه عواملي مانند سليقه، قيمت و داشتن هارموني با مكان برگزاري مراسم در آن موثر است تاثير به سزايي در كيفيت برگزاري خدمات مجالس و همچنين قيمت باغ عروسي گرمدره دارد.

 

تشريفات آرشيدا ضمن برگزاري مجالس در باغ عروسي و با در اختيار داشتن باغ اختصاصي عروسي، به دليل همكاري خدمات مجالس با بيش از 70 مورد باغ و تشريفات عروسي ديگر شرايطي را براي شما فراهم ميكند تا گزينه هاي متعددي مناسب با سليقه و بودجه خود براي انتخاب خدمات مجالس داشته باشيد تجلي و شكوه مجلس خود را با انتخاب باغ عروسي جايگاهي زيبا دو چندان كنيد.

 

برگزاري جشن ها توسط خدمات مجالس در سالن يا باغ است كه انتخاب يكي از اين دو طبق سليقه عروس و داماد خواهد بود. اما فصلي كه براي برگزاري مراسم انتخاب كرديد هم در انتخاب باغ و سالن عروسي تاثير دارد. در فصل زمستان و پاييز كه هوا رو به سردي مي رود، فضاي بسته سالن براي برگزاري جشن مناسب تر است. اما در فصل هاي گرم سال، مي توان جشن را در فضاي باغ برگزار كرد. البته با بهره گيري از امكانات روز دنيا در هر فصلي و در هر مكاني امكانات برگزاري مراسم عروسي را براي شما مهيا خواهد كرد.

 

 

 

برگزاري جشن در سالن

 

زماني كه مراسم عروسي در سالن برگزار مي شود نورپردازي نقش مهمي را ايفا مي كند، تزئينات ميز ها، گل آرايي، شمع آرايي همه شكل خاصي به سالن مي دهند كه همه اينها تا زماني كه نورپردازي مناسبي نداشته باشند توجه مهمانان را جلب نخواهند كرد. جايگاه عروس و داماد نيز از اهميت بالايي برخوردار است كه تشريفات مجالس با بهره گيري از به روز ترين علوم و تجهيزات طراحي و ديزاين زيباترين تزئينات را براي جايگاه عروس و داماد در نظر مي گيرد.

 

پذيرايي از مهمانان در سالن بر روي ميزها انجام مي شود كه معمولا به سالن ديگري نياز نيست. پذيرايي مي تواند به صورت سلف سرويس باشد و يا اينكه توسط كاركنان خدمات مجالس بر روي ميز پذيرايي چيده شود.

 

در انتخاب باغ عروسي و باغ تالار به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

 

برگزاري جشن در باغ عروسي

 

اگر هوا مطبوع باشد، بارش جوي هم نباشد، برگزاري جشن در فضاي باز باغ دلنشين تر خواهد بود. تزئينات باغ عروسي به دليل وجود فضاي باز بسيار زيبا ولي پر زحمت نسبت به سالن عروسي است. تزئين باغ عروسي گل آرايي، شمع آرايي، تزئين جايگاه عروس و داماد، تزئين ورودي باغ، تزئين ميزهاي پذيرايي همه به عهده خدمات مجالس است كه شما با انتخاب تشريفات عروسي آرشيدا ديگر جاي نگراني نخواهيد داشت.

 

نبايد فراموش كرد كه در زمان شب بايد تمامي قسمت هاي باغ با استفاده از چراغ هاي پرنور، روشن باشند. ريسه هايي كه در قسمتي از باغ استفاده مي شود، تنها جنبه زيبايي دارد و نبايد به عنوان منبع روشنايي به آنها تكيه شود.

 

گروه خدمات مجالس آرشيداعلاوه بر مراسم عروسي برگزار كننده همايش ها و افتتاحيه ها، سمينارهاي بين المللي و… در اوج شكوه و زيبايي است كه فعاليت خود را با سابقه اي درخشان در تعداد پرشماري از مجالس عروسي، مجالس نامزدي و جشن هاي تولد و سالگرد آغاز نمود وامروز در جايگاه يكي از برترين هاي تشريفات عروسي قرار گرفته است.

 

اگر به دنبال باغ ارزان براي عروسي يا تالار عروسي ارزان قيمت در تهران هستيد دست نگه داريد ما بهترين قيمت تالار عروسي در تهران و اجاره باغ عروسي براي برگزاري لوكس ترين مجالس عروسي را متناسب با بودجه شما در نظر گرفته ايم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.