سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

جشن تولد سگ مرد پولدار هندي

اخبار مجالس و عروسي

جشن تولد سگ مرد پولدار هندي

۳۳ بازديد

جشن تولد سگ مرد پولدار هندي

برگزاري مراسم تولد

كليپ كوتاه منتشر شده از يك جشن تولد لاكچري با كلي ريخت و پاش در حضور جمعيتي چند هزار نفري، هر بيننده‌اي را به اين تصور ميرساند كه مراسم در حال برگزاري قطعا جشن تولد يك شاهزاده يا مقام مهم دولتي است.
جشن تولد سگ مرد پولدار هندي

بورس نيوز: اين روز‌ها كه مشكلات اقتصادي و فقر در بسياري از مناطق دنيا، زندگي را براي مردم دشوار ساخته است، انتشار ويدئو و تصاوير جشن تولد لاكچري يك سگ قطعا خوشايند نيست؛ جشن توليدي كه مختصر جزئيات منتشر شده اش را در اين بخش از نمناك خواهيد خواند.

كليپ كوتاه منتشر شده از يك جشن تولد لاكچري با كلي ريخت و پاش در حضور جمعيتي چند هزار نفري، هر بيننده‌اي را به اين تصور ميرساند كه مراسم در حال برگزاري قطعا جشن تولد يك شاهزاده يا مقام مهم دولتي است. اما ماجرا پس از چند ثانيه روشن مي‌شود و ظاهر شدن يك سگ با كلاه بنفش رنگ، لباس‌هاي ساتن و گران‌قيمت پشت كيك بزرگ تولد همه چيز را فاش ميكند. بله اين جشن تولد پر ريخت و پاش، جشن تولد سگ يكي از ثروتمندان هندوستان است كه با اين عظمت و شكوه در حال برگزاري است.

قسمت‌هايي از اين ويديوي جشن تولد كه در فضاي مجازي منتشر شده است، نشان ميدهد در آن مردي در حال بريدن كيك ۱۰۰ كيلوگرمي براي سگش است. واكنش‌ها به اين جشن تولد بيش از آنكه مثبت و خوشايند باشد، منفي و تند بود و اغلب كاربران فضاي مجازي با ديدن صحنه‌هاي اين جشن تولد خبرساز، از نادرست بودن اين نوع هزينه‌ها در شرايط فعلي جهان گفتند و از آن به شدت انتقاد كردند.

براساس اطلاعات منتشر شده تولد، وزن كيك تولد اين سگ خانگي، ۱۰۰ كيلوگرم بوده است و توسط بهترين قناد‌ها آماده شده است. نكته جالب توجه ديگر در اين جشن تولد، تعداد زياد ميهمانان بود كه ۴۰۰۰ نفر گزارش شده است.

 

 

 

بهترین فیلم های هندی
Mother India که در سال 1975 منتشر شد و اولین فیلم هندی بود که توانست نامزدی جایزه اسکار برای بهترین فیلم خارجی زبان را کسب کند و یا فیلم پر مخاطبی ‍مانند حماسه اسکاندیناوی Bahubali. این فیلم های هندی توانستند با دنیای هالیوود آشنا شوند و شعار دادند: ما نیز می‌توانیم این کار را انجام دهیم. بهتر است بیشتر پیش بروید و با 100 فیلم برتر هندی آشنا شوید؛ فیلم‌هایی که بهترین آهنگ‌ها و رقص‌های بالیوود را شامل می شوند. بهترین فیلم های هندی

۱۰۰- فیلم هندی (2022) RRR
    کارگردان: س. س. راجامولی (S. S. Rajamouli)
    بازیگران: ان.تی راما رائو جونیور (N. T. Rama Rao Jr)، رام چاران (Ram Charan)
    ژانر: اکشن
    آی‌ام‌دی‌بی: 8

داستان فیلم قیام، غرش، انقلاب (Rise, Roar, Revolt) در سال 1920 اتفاق می‌افتد و زمانی است که دولت استعمارگر انگلیس بیشترین ظلم را به مردم می‌کند. در این میان دو شخصیت به نام‌های راجو که نماد آتش و بهیم که نماد آب است با هم آشنا می‌شوند و بعد از آن با همکاری هم در راستای هدفشان قدم برمی‌دارند اما کمی بعد خودشان هم نمی‌دانند که اهدافشان کاملا خلاف میل یکدیگر بوده و ممکن است دوستیشان تبدیل به دشمنی شود. فیلم آرآرآر با بودجه 72 میلیون دلاری پرهزینه‌ترین فیلم هندی در زمان اکرانش است. این فیلم با ستایش منتقدان روبرو شد و با فروشی بالغ بر 31 میلیون دلار در سراسر جهان در نخستین روز اکران، رکورد بالاترین فروش افتتاحیه برای یک فیلم هندی را شکست.برای سفر به هند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.