سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

تيپ جالب ليونل مس و خانواده اش در جشن عروسي | شغل زن ليونل مسي چيست؟ + بيوگرافي

۲۹ بازديد

 

 

 

 

 

 

 

 به گزارش سلام نو، عكسي از حضور مسي به همراه خانواده اش در مراسم عروسي منتشر شده است. ليونل آندرس مسي (به اسپانيايي: Lionel Andrés Messi؛ زادهٔ ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷) بازيكن فوتبال آرژانتيني است كه براي باشگاه پاري سن ژرمن و تيم ملي آرژانتين در پست مهاجم و وينگر بازي مي‌كند. مسي تنها بازيكن تاريخ فوتبال است كه ۶ بار فاتح عنوان بهترين بازيكن سال فيفا، ۷ بار برندهٔ توپ طلا و ۶ بار برنده كفش طلاي اروپا شده‌است. مسي در طول دوران حرفه‌اي‌اش، بيش از ۷۹۰ گل و ۳۳۰ پاس گل را به ثمر رسانده‌است. مسي در دوران بازيگري خود به تمامي افتخارات باشگاهي و ملي ممكن دست يافت و بسياري از صاحب نظران برجسته او را بهترين بازيكن تاريخ فوتبال ميدانند.

آشنايي با "آنتونلا روكوزو" همسر ليونل مسي فوتباليست
ليونل آندرس «لئو» مسي كوچيتيني فوتباليست معروف آرژانتيني و عضو تيم بارسلوناي اسپانيا و تيم ملي آرژانتين است. كمتر كسي است كه كاپيتان تيم ملي فوتبال آرژانتين و ركورددار بيشترين جايزه در تاريخ فوتبال را نشناسد. ليونل مسي نه تنها در فوتبال يك اسطوره به تمام معناست بلكه در زندگي شخصي خود نيز موفق است و عشق او و همسرش آنتونلا روكوزو از دوران كودكي مورد توجه رسانه هاي مختلف قرار گرفته است. اگر خواهان دانستن اطلاعات بيشتري درباره همسر مسي و طريقه آشنايي آنها با يكديگر هستيد، اين بخش از شمانيوز را مطالعه نماييد.

بيوگرافي آنتونلا روكوزو

آنتونلا روكوزو در ۲۶ فوريه ۱۹۸۸ در شهر شهر روزاريو چشم به جهان گشود. او در يك خانواده ۵ نفره متولد شده، پدرش خوزه روبن و مادرش هم پاتريكيا بلانكو مي باشد و دو خواهر به نام هاي پائولا و كارلا دارد.

"آنتونلا روكوزو" يك بيزينس وومن و مدل آرژانتيني است كه هم اكنون ۳۳ سال دارد. همسر مسي يكي از اقوام نزديك لوگاس اسكالگيا است كه دوست دوران بچگي مسي مي باشد.

سبك زندگي و تحصيلات

او از بچگي خجالتي بود و دوستان زيادي نداشت و دوران كودكي خودش را در آرژانتين سپري كرد. سپس در همان شهري كه زندگي مي كردند، در يك مدرسه ثبت نام كرد. بعد از فارغ التحصيلي از دبيرستان وارد دانشگاه ملي Rosario شد.

روكوزو از همان زمان جواني علايق خودش را در زمينه دندانپزشكي مي دانست و بعد از اينكه وارد دانشگاه شد، رشته دندانپزشكي را انتخاب كرد اما به عنوان يك شغل به آن نگاه نمي كرد، بلكه واقعا به آن علاقه داشت. او همچنين در زمينه ارتباطات شبكه اجتماعي هم مطالعات زيادي داشت و در نهايت با مدرك ارتباطات از دانشگاه فارغ التحصيل شد.

بيشتر بخوانيد : دي جي مجالس

شغل همسر مسي چيست؟
او در تبليغات محصولات مختلف به عنوان يك مدل فعاليت مي كند و يكي از برجسته ترين نقش هاي تبليغاتي را در كشور آرژانتين به عهده دارد. او در سال ۲۰۱۶ اعلام كرد كه قرارداد بزرگي براي تبليغ در زمينه پاپوش امضا كرده است.

روكوزو و سوفيا، همسر لوييس سوارز در اواسط سال ۲۰۱۷ همراه با يكديگر يك بوتيك بزرگ در بارسلونا تاسيس كردند. جشن بزرگ افتتاحيه اين بوتيك ميزبان افراد مشهور و فوتباليست هايي مثل نيمار بود. او همچنين يك برند لباس كودكان را معرفي كرد كه به همراه خواهرانش اين برند را ابداع كرده بودند.

جالب است بدانيد كه فرزندان او و همچنين خواهرزاده و برادرزاده هايش هم در صنعت مدلينگ فعاليت مي كنند و عكس هايشان در اينستاگرام مرتب در حال انتشار است. همچنين همسر ليونل مسي به ورزش بوكس نيز علاقه زيادي داشته و به تازگي عكسي از تمرينات حرفه اي بوكس خود منتشر كرد كه هواداران مسي را بسيار شوكه كرد.

نکاتی درباره نوشتن بیو اینستاگرام

  • خلاق باشید: اگر دلتان نمی خواهد شبیه بقیه باشید پس باید خلاقیت به خرج بدهید و بیویی انتخاب کنید که منحصر به فرد و خاص باشد. اما یادتان باشد این خاص بودن نباید باعث شود یک بیو پیچیده و مبهم بنویسید. شما باید سعی کنید در عین حال که خلاقانه می نویسید، سادگی و قابل فهم بودن را هم در نظر بگیرید. بیوهای پیچیده معمولا خیلی مورد توجه قرار نمی گیرند.بیو انگلیسی
  • از مخفف ها و ایموجی ها استفاده کنید: جزئیات زیادی وجود دارد که نمی توان در 150 کاراکتر گنجانید. برای همین می توانید خیلی چیزها را مخفف کنید تا جای بیشتری برای نوشتن داشته باشید. ایموجی ها هم راه خوبی برای بیان کلمات به شکل مختصر هستند، پس آنها را فراموش نکنید.
  • بامزه و جذاب بنویسید: مهم نیست اکانت اینستاگرامتان شخصی است یا مخصوص کسب و کار، در هر صورت داشتن یک بیوی بامزه، خنده دار و جذاب باعث می شود کاربران بیشتری به سمت صفحه شما جذب شوند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.