یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

وظيفه يك خدمات مجالس و تشريفات عروسي در مراسم عروسي

۱۶ بازديد

وظيفه يك خدمات مجالس و تشريفات عروسي در مراسم عروسي

خدمات مجالس عروسي

وظيفه يك خدمات مجالس و تشريفات عروسي در مراسم عروسي
انجام يك مراسم عروسي خوب و با كيفيت خواسته همه خوانواده ها و زوج هاي جوان است و شركت هاي ارائه دهنده خدمات مجالس به عنوان متولي انجام خدمات تشريفات مي توانند به شما در اجرا شدن يك مراسم عروسي خوب و با كيفيت كمك زيادي را انجام دهند.
پك‌هاي پذيرايي متنوع
باغ عروسي يا باغ تالار يا تالاري كه خدمات مجالس عروسي را ائه مي كند مي‌تواند پك هاي متنوعي را در اختيار مشتريان خود قرار دهد.
مشكل مالي يكي از مواردي است كه عروس و داماد‌ها با آن رو به رو خواهند شد. اما پكيج هاي پذيرايي يكي از انتخاب‌هايي است كه مي‌توان تالارها ارائه كنند.
براي مثال مي‌توان خدمات مختلف را با كيفيت‌هاي متفاوت در پكيج‌هاي مختلف قرار‌ دهند. اين كار نوعي احترام سلايق مختلف و خانواده‌هايي با سطح رفاهي متفاوت است.
خدمات ولكام (خوش‌آمد گويي) به مهمانان
اولين و مهمترين وظيفه يك مجموعه ارئه دهنده خدمات مجالس عروسي فراهم كردن پاركينگ يا محلي براي پارك ماشين مهمانان است.
بدون شك خانواده‌ها از وسايل نقلي شخصي خود براي رسيدن باغ عروسي استفاده مي‌كنند. پس انتظار مي‌رود به عنوان خدمات مجالس، ارائه پاركينگ حتما وجود داشته باشد.
پاركينگ مي‌تواند به صورت هزينه‌اي بر روي تالار محاسبه شود و يا اين كه به صورت رايگان در اختيار مهمانان قرار گيرد.
ارائه خدمات رفاهي تالار محل برگزاري مراسم عروسي
خدمات مجالس عروسي هميشه به چيزهاي ساده ختم نمي‌شود. بلكه خدمات رفاهي هم جزو خواسته‌هاي مهمانان و حتي عروس و داماد است.
يكي از اين موارد فروشگاهي درون تالار است. گاهي وقت‌ها بچه‌ها بدقلق مي‌شوند و دوست دارند با كمي خوراكي سرگرم شوند. حتي وجود يك دستگاه خودپرداز مي‌تواند بهترين خدماتي باشد كه يك باغ عروسي يا باغ تالار مي‌تواند ارائه كند.
9
سرويس بهداشتي و اتاق مخصوص تعويض لباس نيز جزو اين موارد است. يك مجموعه حرفه‌اي به كوچكترين نياز مهمان‌ها دقت كرده و سعي مي‌كند آن‌ها را برآورده كند. در نتيجه انتظار مي‌رود كه سرويس بهداشتي تميز و اتاقي براي تعويض لباس و حتي محلي براي قرار دادن لوازم اضافي خانواده‌ها وجود داشته باشد.
وجود يك پارك بازي كوچك اگرچه كمي زياده روي به نظر مي‌رسد؛ اما حسابي بچه‌ها را سرگرم كرده و لذت مراسم را براي آن‌ها نيز بيشتر مي‌كند.
ارائه خدمات مربوط به تزئين و زيبايي محل
سليقه همه آدم‌ها شبيه به هم نيست. انتظار مي‌رود مجموعه‌اي كه حرفه‌اي است و مي‌تواند ارائه دهنده خدمات مجالس عروسي حرفه‌اي باشد؛ پس بايد به فكر تزئين محل هم باشد.
تزئين مي‌تواند با توجه به پك‌هاي مختلف مراسم متفاوت باشد. مثلا گل آرايي، شمع آرايي، تزئين با بادكنك و استفاده از آتش بازي و نور افشاني، رقص نور و موسيقي زنده همگي به بهتر شدن مراسم كمك مي‌كنند.
نكته مهم در مورد تزئينات اين است كه بهتر است تم‌هاي متنوعي داشته باشند. استفاده از روميزي‌هاي جذاب در تم‌هاي مختلف و رنگ‌هايي كه براي گل‌ آرايي و شمع آرايي استفاده مي‌شود بسيار مهم است.
همواره بايد سليقه‌هاي مختلف را در نظر گرفت و اين را در خاطر داشت كه ممكن است مراسم عقد باشد و عروس لباسي با رنگ خاص بپوشد و مايل باشد تم مراسم هم به رنگ لباس او باشد.
ارائه منو‌هاي متنوع غذايي
پذيرايي هميشه بخش مهمي از برگزاري هر نوع مراسمي بوده‌است. به خصوص مراسم عقد و عروسي كه تقريبا مهم‌ترين روز دو خانواده به حساب مي‌آيد.
برخي از تالارها و باغ تالارها منوي محدودي داشته و تنها يك الي دو غذاي ايراني را سرو مي‌كنند. اما وظيفه يك مجموعه ارائه دهنده خدمات مجالس عروسي اين است كه منوهاي متنوعي از انواع غذاها و دسرها را در اختيار خانواده ها قرار دهد تا به ميل خود انتخاب كنند.
10
استفاده از يك سفره متنوع و ترجيحا سلف سرويس انتخاب بسيار خوبي است. همچنين ارائه نوشيدني‌هاي گرم و سرد به تناسب فصل هم مي‌تواند بسيار راضي كننده باشد.
ارائه خدمات مربوط به پذيرايي‌هاي عصرانه
يكي از مشكلاتي كه اغلب عروس و داماد‌ها از آن شكايت دارند اين است كه تالارها اغلب تنها ارائه دهنده سرويس نهار يا شام هستند.
اما برخي از خانواده‌ها مهمانان خود را تنها به صرف چاي و شيريني و يا يك عصرانه مجلل دعوت كرده‌اند. پس يكي از خدمات مهم در تشريفات مجالس عروسي بايد ارائه خدمات عصرانه باشد.
چند منوي عصرانه خوشمزه و نوشيدني‌هاي گرم يا خنك مي‌تواند مراسم را به يادماندتي‌تر و شادتر نمايد.
باغ تالارها و يا سالن‌هاي برگزار كننده عقد و عروسي برخي موارد اين خدمات را كمي كمتر و يا كمي بيشتر ارائه مي‌كنند. تنها بايد انتخاب خوبي داشته باشيد.
ارائه خدمات جانبي عروسي
بسياري از اين شركت هاي خدمات مجالس همچنين خدمات جانبي ديگري را به عروس داماد ها ارائه مي نمايند از جمله آرايشگاه عروس، ماشين عروس و آتليه عروس كه هر كدام از اينها شامل جزئيات و تشريفات خاصي مي تواند باشد. مثلا براي آتليه مي توانند در شهر هاي ساحلي و يا عمارت و باغ هاي اختصاصي خود اقدام به عكاسي و فيلم برادري نمايند و يا در صورت تمايل عروس داماد در يكي از شهر هاي خارج كشورمان اين كار را برعهده گيرند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.