شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

مجلل ترين باغ تالارهاي عروسي تهران كدام است ؟ | سال 1402بزرگنمايي

۲۱ بازديد

مجلل ترين باغ تالارهاي عروسي تهران كدام است ؟ | سال 1402بزرگنمايي

 

باغ تالار

زيبامون

دسته: خواندني هاي روز تاريخ نگارش: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ 5.5تعداد راي‌دهندگان:  125اگر در شرف برگزاري جشن عروسي هستيد و مي‌خواهيد برترين‌هاي حوزه باغ تالار را بشناسيد، تا پايان همراه ما باشيد. مجلل ترين باغ تالارهاي عروسي تهران كدام است ؟ | سال 1402 

فهرست موضوعات

ليست مجلل ترين باغ تالار عروسي در تهران

1-باغ تالار ميرزايي گرمدره

2-باغ تالار دانيال

3- باغ تالار موگه

4-باغ تالار سفيد

5-باغ تالار اديبان

6-باغ عمارت ورساي

7- باغ تالار سعادت

8--باغ تالار يلان

9-باغ تالار ملك

10- باغ تالار همتي

خلاصه مطلب

 

برگزاري جشن عروسي يك رويداد خاص و ويژه است. به همين دليل، نگراني بابت انتخاب درست لوكيشن برگزاري جشن بسيار زياد است. اين رويداد تكرار نشدني براي زندگي يك زوج اهميت بالايي دارد به همين دليل دغدغه انتخاب بي عيب و نقص كاملا طبيعي است. تنوع باغ تالارها در تهران و حومه آن تا حدي است كه براي بازديد همه آن‌ها بايد حداقل 1 ماه وقت كافي اختصاص دهيد. قطعا در زمان فشرده پيش از عروسي امكان بازديد و اختصاص وقت به اين شكل وجود ندارد. به همين دليل زيبامون براي شما ليستي از بهترين و مجلل ترين باغ تالارهاي عروسي در تهران را جمع آوري كرده است.

 

اگر در شرف برگزاري جشن عروسي هستيد و مي‌خواهيد برترين‌هاي حوزه باغ تالار را بشناسيد، تا پايان همراه ما باشيد.

 

 

 

باغ تالار

 

 

 

در شور و هيجان كارهاي قبل از جشن عروسي، قطعا دنيايي از كارهاي نكرده در مقابل عروس و داماد است. پيدا كردن لوكيشن مناسب براي جشن عروسي نيز يكي از همين گزينه‌ها است. تفاوتي ندارد كه چقدر هزينه براي تشريفات جشن پرداخت كرده باشيد، اگر لوكيشن درستي انتخاب نشده باشد، همه زحمات تيم تشريفات و هزينه‌هاي خودتان هدر مي‌رود. به همين دليل بايد حتما در انتخاب محل برگزاري جشن  عروسي دقت كنيد. نوع سالن، سبك نورپردازي، چگونگي ديزاين فضا و لوازم در اختيار همگي اهميت زيادي دارند. نوع دكوراسيون در محوطه باغ تالار، نوع نورپردازي سازه و فضاي مناسب براي پذيرايي از مهمانان در طول عروسي و زمان شام، همگي در انتخاب شما موثر است. مطالعه ليست مجلل ترين باغ تالارها مي‌تواند در زمان شما صرفه جويي كند و اطلاعاتي عالي اما كلي در خصوص هر باغ تالار ارائه كند. به اين ترتيب گزينه‌هاي مناسب براي انتخاب را سريع‌تر پيدا مي‌كنيد و بدون دردسر ساعت‌ها يا حتي روزها جستجو، مي‌توانيد انتخاب كنيد.

 

 

 

ليست مجلل ترين باغ تالار عروسي در تهران

مطالعه اين ليست به شما كمك مي‌كند تا بدون تلف كردن وقت، بهترين‌ها را شناسايي كنيد. بررسي امكانات و ويژگي‌هاي هر كدام از باغ تالارها موضوع مهمي است كه پس از بازديد يا مطالعه دقيق اين مقاله متوجه خواهيد شد. در ادامه با توجه به پارامترهايي مثل رضايت مشتريان و عروس و دامادهاي قبلي، امكانات، وسعت، هزينه و ويژگي‌هاي انواع باغ تالار، ليستي از برترين‌ها تهيه كرده‌ايم كه باهم مرور مي‌كنيم.

 

 

 

1-باغ تالار ميرزايي گرمدره

 

 

تصوير باغ تالار ميرزايي در گرمدره تهران

 

تصوير باغ تالار ميرزايي در گرمدره تهران

 

يكي از محبوب ترين گزينه‌هايي كه در نزديكي تهران مي‌توانيد از آن استفاده كنيد، باغ تالار ميرزايي است. اين باغ تالار شيك و لوكس در محدوده چيتگر و گرمدره واقع شده است. نزديكي اين عمارت و باغ زيبا به تهران، موجب شده است تا بسياري از عروس و دامادها براي برگزاري جشن عروسي و نامزدي، اين لوكيشن را انتخاب كنند. جالب است بدانيد كه باغ تالار ميرزايي از سال 1378 در حال فعاليت است و صدها يا هزاران جشن عروسي در آن برگزار شده! كيفيت ارائه خدمات، جذابيت بصري، بازسازي مكرر و به روز رساني تجهيزات و ديزاين باغ عمارت ميرزايي، اصلي‌ترين دليل محبوبيت آن است.

 

 

 

تصوير باغ تالار ميرزايي در گرمدره تهران 2

 

تصوير باغ تالار ميرزايي در گرمدره تهران

 

 

دكوراسيون زيباي داخل سازه‌ها نيز، مورد توجه قرار مي‌گيرد. اين باغ تالار داراي 2 سالن مجزا است كه مي‌تواند برگزاري جشن‌هاي مختلف را هم زمان مديريت كند. فضاي سبز و محوطه تالار ميرزايي با درختاني بزرگ و بلند احاطه شده است و ديزاين فضاي باز آن مي‌تواند شكل و فرم برگزاري يك جشن لاكچري اروپايي را تداعي كند. دارا بودن تجهيزات مختلف براي ديزاين فضاي باز همراه با اكسسوري‌ها، مبلمان محوطه و فضاي داخلي سالن به همراه نورپردازي بي نظير همگي از جمله مواردي است كه موجب محبوبيت اين باغ تالار هيجان انگيز شده است.

 

آدرس: تهران - گرمدره - كوهك 

 

 

2-باغ تالار دانيال

 

 

باغ تالار دانيال

 

 

 

يكي از لوكس‌ترين باغ عمارت‌هاي تهران، دانيال است. زيبايي و جذابيت سازه باغ عمارت دانيال تا حدي است كه بسياري از افراد آن را به دليل همين لوكيشن مناسب عكاسي انتخاب مي‌كنند. ستون‌هاي شيك تداعي كننده يك فضاي لوكس و فاخر است. برگزاري يك جشن عروسي بي عيب و نقص در اين فضا كاملا مورد توجه است. از نظر معماري داخلي و فضاي خارجي يا نماي سازه، مي‌توان گفت كه سبك معماري كلاسيك اروپايي هدف گرفته شده است. با برگزاري جشن در فضاي باز اين عمارت، حسي خاص را تجربه مي‌كنيد كه قطعا خاطره انگيز خواهد بود. جالب است بدانيد كه فضاي اين عمارت در 5 طبقه مختلف طراحي شده است. دارا بودن پله‌هاي لوكس زمينه را براي عكاسي در فضايي بي نظير فراهم كرده است. ظرفيت اين سالن حدود 1500 نفر است و شما مي‌توانيد براي جشن‌هاي فاخر خودتان از اين مجموعه امكانات بهره گيريد.

 

آدرس: تهران - گرمدره - محله سعادتي - خيابان سعادتيه - خيابان واعظي

 

 

 

3- باغ تالار موگه

 

 

باغ تالار موگه

 

 

 

باغ تالار موگه يكي از معروف‌ترين باغ عمارت‌ هاي شهريار است. اگر هدف‌تان برگزاري جشن در يك محدوده خوش آب و هوا باشد، قطعا نزديكي شهريار به تهران مي‌تواند يك گزينه عالي به نظر برسد. در اين باغ تالار 2 سالن مجزا براي پذيرايي از مهمانان در طول مراسم و همچنين صرف شام وجود دارد. ديزاين 2 سالن كاملا متفاوت است و با حضور در هر سالن حس و حال خاصي را تجربه مي‌كنيد. جالب است بدانيد كه در اين باغ تالار، پاركينگ اختصاصي بزرگي وجود دارد كه متناسب با تعداد بالاي مهمانان ظرفيت دارد. از سوي ديگر، ديزاين متفاوت آن به همراه درخت‌هاي نخل در وسعتي بالاي 70 هزار متر مربع، توانسته است تا فضايي بي نظير خلق كند. ظرفيت 1000 نفره باغ تالار موگه، اين لوكيشن را براي برگزاري جشن‌هاي بزرگ با حضور مهمانان زياد و سرشناس آماده كرده است.

 

آدرس: تهران، خيابان آزادگان، به سمت شهريار، خيابان باغستان، جاده دهكده بهار، عمارت عقد موگه

 

 

 

4-باغ تالار سفيد

 

 

باغ تالار سفيد

 

 

 

اگر اهل عمارت‌هاي چند طبقه و پله‌هاي عجيب نباشيد، يكي از عمارت‌هاي لوكس در گرمدره محسوب مي‌شود. باغ تالار سفيد همان طور كه از اسمش پيداست، در يك فضاي سبز زيبا و محوطه سازي شيك قرار دارد و عمارتي سفيد رنگ با نورپردازي بسيار زيبا واقع شده است. اين لوكيشن هيجان انگيز با دارا بودن آبنماهاي زيبا و سالن شيشه‌اي عقد، به خوبي نياز عروس و دامادهاي جوان را پاسخ مي‌دهد. برگزاري جشن در اين باغ تالار لوكس و فاخر مي‌تواند لحظات شيريني براي‌تان ثبت كند.

 

 

 

 

 

5-باغ تالار اديبان

 

 

باغ تالار اديبان

 

 

 

باغ تالار اديبان با ظرفيت پذيرايي از 800 نفر، مجهزترين و لوكس‌ترين فضايي است كه مي‌توانيد در آن جشن رويايي ازدواج‌تان را برگزار كنيد. وجود انبار ديزاين براي هر نوع سليقه به همراه نورپردازي محيطي و ارائه امكانات آتش بازي در سراسر محوطه خارجي باغ تالار، موجب شده است تا بسياري زوج‌ها تالار اديبان را انتخاب كنند

 

 

 

6-باغ عمارت ورساي

 

 

باغ عمارت ورساي

 

 

 

باغ تالار ورساي حس و حال حضور در ايتاليا را تداعي مي‌كند. سبك معماري و توجه به ريزه كاري‌ها در اين باغ تالار مي‌تواند اصلي‌ترين دليل انتخاب آن توسط زوج‌هاي جوان باشد. القاي حس فاخر بودن در فضايي بي نظير و محوطه سازي با درختان و چمن‌هايي كه حس حضور در طبيعت بكر كاخ‌هاي ايتاليايي را تداعي مي‌كند، راز انتخاب اين لوكيشن است. وجود 2 سالن مجزا اجازه مي‌دهد تا مطابق با تعداد مهمانان‌تان دست به انتخاب بزنيد. نزديكي اين باغ عمارت به تهران نيز دليل ديگر محبوبيت آن است.

 

آدرس: آدرس تهران: آزادگان شمال به جنوب، لاين كندرو فتح شهريار، بعد از پل فتح و جاده احمدآباد مستوفي، خيابان صياد، انتهاي خيابان، پلاك ۲۱

 

 

 

7- باغ تالار سعادت

 

 

باغ تالار سعادت

 

 

 

اكثر عروس و دامادهاي ساكن شمال و غرب تهران، براي باغ تالار عروسي به دنبال يك لوكيشن امن در محدوده غرب تهران هستند. باغ تالار سعادت واقع در گرمدره نزديك‌ترين لوكيشني است كه براي ساكنين تهران و كرج دسترسي عالي دارد. از سوي ديگر جذابيت عمارت مجلل سعادت با نورپردازي عالي، موجب مي‌شود تا عروس و دامادها براي برگزاري جشن اين فضا را انتخاب كنند. دارا بودن اكسسوري‌هاي زيبا در محوطه و فضاي داخلي عمارت، ديزاين ورودي عروس و داماد و همچنين مبلمان محوطه و دكوراسيون‌هاي متنوع از ديگر دلايلي است كه اين باغ عمارت را محبوب كرده است.

 

آدرس: تهران، انتهاي همت غرب، گرمدره، خيابان سعادتيه، بعد از زيرگذر، كوچه واعظي، عمارت مجلل سعادت

 

 

 

 

 

8--باغ تالار يلان

 

 

باغ تالار يلان

 

 

 

باغ تالار يلان انتخاب بسياري از افراد سرشناس با مهمانان زياد بوده است. جذابيت اين باغ تالار به دليل وسعت و ظرفيت بالاي آن نيست. بلكه سبك معماري، پله‌هاي زيبا و محوطه خاص آن موجب شده است تا لوكيشني بي نظير خلق شود. اكثر عروس و دامادهايي كه تعداد مهمان بالايي دارند، باغ تالار يلان را براي برگزاري جشن انتخاب مي‌كنند. اين فضا با دارا بودن لوكيشن‌هاي عكاسي متعدد، نياز به رزرو باغ عكاسي را ازبين مي‌برد.

 

 

 

 

 

9-باغ تالار ملك

 

 

-باغ تالار ملك

 

 

 

باغ ملك با سالني مناسب پذيرايي از 300 نفر در خدمت زوج‌هاي جوان است. جذابيت معماري باغ تالار ملك به دليل نمايش فاخر بودن معماري ايتاليايي به شدت مورد توجه است. باغ ملك با داشتن محوطه بي نظير و نورپردازي ويژه در نماي ساختمان، حس حضور در كاخ‌هاي لوكس را تداعي مي‌كند. حضور در چنين فضايي مي‌تواند به بهترين شكل ممكن جشني فاخر را ترتيب دهد.

 

آدرس: جاده مخصوص كرج - چهار راه كرمان خودرو - خيابان گلبرگ - پلاك 37 - باغ عمارت ملك

 

 

 

 

 

10- باغ تالار همتي

 

 

باغ تالار همتي

 

 

 

باغ تالار همتي با پتانسيل برگزاري جشن 200 الي  1200 نفره مي‌تواند ميزبان شما عزيزان باشد.  اگر بخواهيد باغ تالاري لوكس با امكانات عالي در نزديك‌ترين نقطه به تهران و كرج انتخاب كنيد، قطعا باغ تالار همتي گزينه مناسبي است. فضاي سبز زيبا و محوطه سازي شيك در اين باغ تالار موجب شده است تا مهمانان در فضايي شيك قدم بزنند و از جشن لذت كافي ببرند. ديزاين فضاهاي مختلف و نورپردازي در محوطه و نماي بيروني سازه بسيار دلنشين است.

 

آدرس: اتوبان تهران كرج، ورودى پارك چيتگر و شهرك گلستان، بلوار كوهك، نسيم شانزدهم غربي پلاك 30

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.