شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سيستان و بلوچستان ميزبان "همايش ملي مهدويت" شد

۲۵ بازديد

سيستان و بلوچستان ميزبان "همايش ملي مهدويت" شد
همايش ملي "مهدويت و انقلاب اسلامي" روز سه‌شنبه نهم اسفندماه در تالار فردوسي دانشگاه سيستان و بلوچستان در زاهدان برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري برنا از سيستان و بلوچستان ، موسي شهركي در نشست خبري با اصحاب رسانه سيستان و بلوچستان ضمن عرض تبريك به مناسبت فرا رسيدن اعياد شعبانيه اظهار داشت: با توجه به آغاز دهه مهدويت از روز يكشنبه هفتم اسفندماه، بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود(عج) سيستان و بلوچستان برنامه‌هاي متنوعي براي اين ايام مبارك در سطح استان در نظر گرفته است.

مدير بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود(عج) استان سيستان و بلوچستان افزود: 127 برنامه شامل 64 برنامه محوري و 63 عنوان برنامه با مشاركت اقشار مختلف به ويژه دانشگاه‌ها، مساجد، مدارس و دستگاه‌هاي فرهنگي در اين ايام با مشورت دستگاه‌هاي فرهنگي و اجرايي استان در نظر گرفته شده است.

وي به برگزاري همايش ملي "مهدويت و انقلاب اسلامي" به عنوان مهمترين برنامه استان در اين ايام اشاره كرد و گفت: اين همايش ملي با مشاركت و حمايت‌هاي بنياد فرهنگي مهدويت كشور، نماينده ولي فقيه در استان، استانداري، قرارگاه قدس جنوب شرق نيرو زميني و جمع زيادي از نهادهاي كشوري و استاني برنامه‌ريزي شده كه روز سه‌شنبه نهم اسفندماه در تالار فردوسي دانشگاه سيستان و بلوچستان برگزار مي‌شود.
شهركي با اشار به اينكه اين همايش ملي با رويكرد تبيين پيوندهاي فرهنگ مهدويت و انقلاب اسلامي و بررسي راهكارهاي تحقق تمدن نوين اسلامي برگزار مي‌شود، افزود: مرحله نخست اين همايش ملي پيش از اين در قم برگزار شده كه براي دومين بار در استان سيستان و بلوچستان برگزار خواهد شد و كميته‌هاي تخصصي متعددي در تلاش هستند تا سطح كيفي همايش در حد مطلوب باشد.

مهماندار مجالس عروسي

مدير بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود(عج) سيستان و بلوچستان بيان كرد: به برگزاري كرسي تلاوت قرآن با محوريت اداره‌كل اوقاف استان، مسابقات كتابخواني با محوريت نهاد كتابخانه‌هاي عمومي استان، برگزاري مراسم احياي شب نيمه شعبان در دانشگاه علوم پزشكي، برگزاري مسابقات متنوع ورزشي و برگزاري مراسم ازدواج دانشجويي در نيمه شعبان ديگر برنامه‌هاي استان در ايام دهه مهدويت محسوب مي‌شوند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.