شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سلبريتي‌هايي كه در سال ۲۰۲۲ رخت عروسي به تن كردند

۱۷ بازديد

 

ني ني بان به نقل از ساعدنيوز: سال ۲۰۲۲ براي برخي از افراد مشهور و سلبريتي‌ها سالي توأم با جشن و شادي بود. سالي كه با ازدواج آن‌ها به پايان رسيد. در سال 2022 برخي از چهره هاي برجسته هنري در دنيا با همديگر عروسي كردند.

بريتني اسپيرز خواننده مشهور آمريكايي پس از حواشي بسيار، سرانجام در سال ۲۰۲۲ با سام اصغري، مدل و بدنساز ايراني ازدواج كرد.

كريستن دانست و جسي پلمونز دو بازيگر فيلم فارگو، دومين ازدواج سال ۲۰۲۲ را پس از گذشت ۷ سال از شروع رابطه جشن گرفتند.


سومين ازدواج اين سال مربوط به كورتني كارداشيان خواهر بزرگتر كيم كارداشيان و تراويس باركر موزيسين بود كه سه بار در سه نقطه متفاوت در سال ۲۰۲۲ به جشن و پايكوبي پرداختند.


الكساندرا داداريو و اندرو فرم چهارمين جشن ازدواج سال را گرفتند. الكساندرا داداريو بازيگر سريال موفق The White Lotus در ژوئن با اندرو فرم تهيه كننده در نيواورلئان ازدواج كرد. اين رابطه از سوي فرم با دعوت به شام داداريو در نيويورك آغاز شد و در ماه آگوست نامزدي خود را علني كردند.


آخرين ازدواج جذاب سال به جنيفر لوپز و بن افلك خواننده و بازيگر سرشناس آمريكايي مي رسد. زوجي كه يك زندگي رويايي رو در سال ۲۰۰۲ به پايان رساندن اما پس از گذشت ۲۰ سال، باز هم به يكديگر وصل شدند تا يك زندگي عاشقانه را در دهه ۵۰ عمر خود تجربه كنند.

اجاره باغ براي مهماني

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.