شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

شيرين كاري داماد دردسرساز شد!

۱۷ بازديد

شيرين كاري داماد دردسرساز شد!
خبر گذاري فارس - دامادي كه روز عروسي به منظور آنچه خود شيرين كاري مي‌نامد با تابوت وارد سالن تالار شد، مورد انتقاد‌هاي شديد قرار گرفت.
داماد آمريكايي كه قصد داشت روز عروسي خود "شيرين كاري" كند با خوابيدن در تابوتي كه توسط ساقدوش‌ها حمل مي‌شد وارد سالن مراسم شد و پس از آن مورد انتقاد بسياري قرار گرفت.

منتقدان معتقد بودند كه اين رفتار داماد نوعي بي احترامي به همسرش در روز ازدواج آنهاست و حتي برخي به همسر او پيشنهاد دادند به دليل اين كار او درخواست طلاق كند.

تشريفات مجالس عقد

ورود اين داماد در تابوتي سياه رنگ به سالن مهماني در حالي كه ساقدوش‌ها آن را حمل مي‌كردند توسط يكي از مهمانان فيلمبرداري شد و با اشتراك گذاري در شبكه‌هاي اجتماعي بيش از ۸.۲ ميليون بازديدكننده داشت كه همين امر موجب خشمگين شدن داماد و انتقاد شديد از مهمانان شد.در شبكه‌هاي اجتماعي از جمله TikTok كه اين فيلم به اشتراك گذاشته شده بود بسياري داماد را به دليل اين رفتار ناشايست خود مورد انتقاد قرار دادند و بازخورد‌هاي منفي زيادي را در پي داشت.
بسياري از بازديدكنندگان اين فيلم اظهار كردند كه اگر آن‌ها چنين رفتاري را با شريك زندگيشان در روز عروسي خود انجام مي‌دادند، قطعاً مراسم قطع و آن پيوند از هم گسيخته مي‌شد.

منبع: dailymail

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.