شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

نو عروسي كه مچ داماد خيانتكار را گرفت!

۱۵ بازديد

نو عروسي كه مچ داماد خيانتكار را گرفت!
به گزارش يك پرونده آرشيو پليسري، زن جواني با ظاهري بهم ريخته كه حاكي از آشفتگي درونش مي داد، وارد پليس امنيت اخلاقي شد.
نو عروسي كه مچ داماد خيانتكار را گرفت!
به گزارش يك پرونده آرشيو پليسري، زن جواني با ظاهري بهم ريخته كه حاكي از آشفتگي درونش مي داد، وارد پليس امنيت درمورد خيانت همسرش گفت اخلاقي شد.
زن از نحوه آشنايي اش با بهروز شروع كرد. از روزي كه شوهرش براي خواستگاري او آمده بود. چون بهروز از فاميل هاي دور مادرم بود تحقيق چنداني در موردش انجام نداديم. خيلي زود سور و ساط عروسي برقرار شد. مراسم عقدمان به سادگي برگزار شد.

چند ماهي بيشتر نمي گذشت. در همين زمان كوتاه زن متوجه رفتار غير عادي همسرش در ارتباط هايي كه با هم داشتند شده بود.
هر زمان كه با هم تنها بودند با وجود روزهاي اول زندگي مشترك، بهروز سرش داخل گوشي بود و در تلگرام مرتب پيام مي داد.
اوايل زن چندان توجهي نشان نمي داد تا اينكه كم كم بوهايي از خيانت به مشام زن رسيد.
كنجكاوي اش او را به سمت گوشي همسرش كشاند و بعد از اينكه سركي در گوشي كشيد و وارد تلگرام همسرش شد، راز رفتارهاي مشكوك همسرش برايش برملا شد.
با نصب يك برنامه به راحتي به پيام هاي تلگرام همسرش دست پيدا كرده بود. كاش هيچ وقت اين لحظات عذاب آور را به چشم خود نمي ديد. شريك زندگيش به راحتي با زنان ديگر درارتباط بود. پيام هاي عاشقانه ايي كه با هم رد و بدل مي كردند. دل زن را به درد مي آورد.
زن با خود فكر مي كرد چرا بهروز با وجود اينكه من همسر شرعي و قانوني او هستم و روزهاي اول زندگي مشتركمان را مي گذرانيم بايد با زنان ديگر در ارتباط باشد.
زندگي كردن با چنين آدمي ديگر برايش امكان پذير نبود ولي هيچ گاه نخواست به واسطه اطلاعاتي كه از زناني كه با همسرش داشتند بنيان خانواده آنها را بهم زند.
موضوع را با خانواده اش در ميان گذاشت. كاش پاي تلگرام به خانه آنها باز نمي شد.
كاش در مورد بهروز بيشتر تحقيق مي كرد و بهروز با هوس بازي اش پايه هاي زندگي تازه بنيانش را به راحتي خراب نمي كرد.

مقالات ديگر: باغ تالار شرق تهران
نظريه كارشناس:

انتخاب شخص ايده‌آل براي زندگي مشترك كار دشواري است. اما آنچه دشوارتر محسوب مي‌شود، حفظ رابطه و مديريت درست آن است. عوامل بسياري باعث جدايي مي‌شوند كه از جمله آن مي توان به خيانت، اختلاف ارزش‌هاي اجتماعي، اختلاف سليقه و غيره اشاره كرد.
خيانت يكي از مهمترين اتفاقاتي است كه در بسياري از مواقع نقطه پايان رابطه را رقم مي‌زند. عمل خيانت باعث از بين رفتن اعتماد زن و شوهر شده و زخم عميقي را در دل آنان ايجاد مي‌كند.
با اين حال، خيانت تنها يكي از عوامل مخرب رابطه محسوب مي‌شود و عوامل ديگري وجود دارند كه درست به اندازه خيانت باعث سلب تعهد و امنيت رابطه عاطفي مي‌شوند.

رواج استفاده از شبكه هاي اجتماعي و ايجاد وابستگي شديد به فضاي مجازي از مهمترين آسيب¬هايي است كه مي تواند مشكلات خانوادگي براي كاربران ايجاد كند، سرد شدن روابط خانوادگي و عاطفي از ديگر آسيب هاي اين نرم افزار است.نفوذ در بين خانواده ها باعث شده فاصله بين زوجين بيشتر شده و چه بسا استفاده بي حد وحصر از شبكه هاي اجتماعي باعث فروپاشي بنيان خانواده بيانجامد.

منبع: https://www.shahrekhabar.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.