شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

6 قانون ساده براي ست كردن لباس هاي مجلسي

۱۷ بازديد

6 قانون ساده براي ست كردن لباس هاي مجلسي
آماده شدن براي يك مهماني و مراسم رسمي مانند عروسي و ديگر مراسم يكي از پر دغدغه ترين موضوعات براي خانم ها است.
به گزارش بولتن نيوز، آماده شدن براي يك مهماني و مراسم رسمي مانند عروسي و ديگر مراسم يكي از پر دغدغه ترين موضوعات براي خانم ها است. خانم ها معمولا مدت زمان بسياري را براي انتخاب لباس مجلسي و مدل مو و آرايش خود اختصاص مي دهند كه شايد در نهايت هم نظر آنها را جلب نكند. بايد اين موضوع را نيز در نظر داشت كه هر دوره اي ترند مخصوص به خود را دارد و خوش تيپ بودن در همه دوره ها موضوع ثابتي نخواهد بود. اما قوانين و اصول با گذشت زمان تغيير نمي كنند. ما در ادامه به چند قانون ساده براي ست كردن لباس هاي مجلسي اشاره مي كنيم. پس ما را تا انتهاي مقاله همراهي كنيد.

انتخاب بدون ريسك پيراهن
انتخاب هايي مانند كت و دامن، بلوز  و شلوار و غيره اگر چه شيك و زيبا است اما انتخاب پيراهن همواره و در همه موقعيت ها توصيه مي شود زيرا يك لباس مرسوم بوده و با يك مدل موي زيبا و ساده و يك آرايش ساده بسيار جذاب خواهد شد. براي انتخاب لباس مجلسي مي‌توانيد انواع مدل شيك و جديد پيراهن مجلسي زنانه ايراني يا خارجي آنها را با  قيمت  ارزان تر به صورت اينترنتي خريد كنيد. خريد اينترنتي نه تنها در وقت شما صرفه جويي مي كند؛ بلكه به لحاظ اقتصادي نيز براي شما به صرفه تر خواهد بود.

همراه داشتن كيف
معمولا در مهماني هاي مجلسي همراه داشتن يك كيف كوچك يا متوسط مي تواند استايل شما را خاص تر كند. كيف هاي بزرگ حتي اگر مجلسي هم باشند براي همراه داشتن در يك مجلس عروسي مناسب نيستند. بنابراين بهتر است يك كيف كوچك و ظريف براي حمل لوازم ضروري خود در عروسي مثل موبايل و لوازم آرايشي و پول همراهتان داشته باشيد. بهتر است جنس كيف و كفش  با يكديگر هم خواني داشته باشند. مثلا اگر در فصل پاييز از كيف چرمي استفاده مي كنيد، بايد كفش هايتان نيز در همين جنس باشد.

مقالات ديگر: گرانترين باغ تالار تهران

انتخاب اكسسوري مناسب
انتخاب اكسسوري مناسب هم در كنار لباس مجلسي به شيك پوش بودن شما كمك مي كند. شما مي توانيد براي اين كار از تل، گل سر، گوشواره، عينك و ديگر زيورالات استفاده كنيد و رنگ آن را با رنگ زمينه لباس خود ست كنيد. به خاطر داشته باشيد كه در استفاده از اكسسوري و زيور آلات زياده روي نكنيد تا با اين كار زيبايي آنها بيشتر به چشم بيايد. ايجاد كردن شلوغي ظاهري به خصوص در  استفاده از طلا و جواهرات ظاهر خوشايندي نخواهد داشت.

اجتناب از پوشيدن لباس كوتاه
بهتر است از پوشيدن لباس هاي خيلي كوتاه در مجالس رسمي هم خودداري كنيد زيرا اين كار نه تنها احترام به ميزبان، بلكه احترام به خود شما است. شما مي توانيد از لباس هايي استفاده كنيد كه بلند هستند اما در قسمت جلو يا پهلو چاك دارند. اين لباس ها در كنار زيباتر و شيك تر بودن به راحتي نيز با كفش پاشنه بلند شما را جذاب تر خواهند كرد. تونيك دخترانه  بلند و رسمي در اين زمينه براي مهماني رسمي مي تواند شيك ترين  مدل باشد. هنگام خريد تونيك هاي جديد خانگي متوجه مي‌شويد كه معمولا جنس نخي دارند اما شما مي توانيد انواع حرير و مجلسي تر آن را انتخاب كرده و با يك ساپورت به راحتي آنها را ست كنيد.

انتخاب لباس گيپور
انتخاب لباس هاي گيپور يا تور هم براي مراسم هاي مجلسي گزينه خوبي خواهند بود. اما بايد دقت كنيد كه رنگ آنها شيري  و يا كرم نباشد به خصوص در مراسم عروسي كه اين رنگ ها مختص لباس عروس است. شما مي توانيد مي‌توانيد از لباس‌هاي گيپور و تور در رنگ ‌هاي متنوع و زيبايي ديگري مثل مشكي، آبي و حتي گيپورهاي دو رنگ و چند رنگ و پولك دوزي شده كه اين روزها محبوبيت زيادي هم پيدا كرده‌ است، به صورت يك لايه يا دولايه استفاده كنيد.

انتخاب كفش راحت
همه مي دانيم كه  اغلب خانم ها در مجالس مختلف علاقه به پوشيدن كفش هاي پاشنه بلند دارند. اما با اين كار و پس از گذشت مدت زماني كوتاه شما به سرعت خسته شده و تنها مي خواهيد بنشينيد. بنابراين بهتر است كفشي را انتخاب كنيد كه بتوانيد با آن مدتي را راه برويد و در كنار زيبايي كه دارد، با آن راحت باشيد. اگر هم مي خواهيد كفش پاشنه بلند را انتخاب كنيد، بايد روش درست راه رفتن با كفش پاشنه بلند را بدانيد و اين طور نباشد كه اولين بار آن را در يك عروسي تجربه كنيد. اگر اين كار براي شما سخت است كفشي تهيه كنيد كه راه رفتن با آن ساده باشد. در اين زمينه كفش‌هاي لژدار كه اختلاف ارتفاع پنجه و پاشنه آن‌ها كم است و يا كفش‌هاي پاشنه بلوكي و كفش‌ هايي كه در قسمت مچ پا داراي بند هستند بهترين انتخاب براي شما خواهند بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.