پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تالار‌ها زير ذره بين هستند/ باغ ويلا‌ها را دريابيد

۱۳ بازديد

تالار‌ها زير ذره بين هستند/ باغ ويلا‌ها را دريابيد


رئيس صنف تالار‌هاي خراسان جنوبي گفت: برگزاري مراسم عروسي در تالار‌ها زير ذره بين نظارت ها صورت مي‌گيرد اما در باغ ويلا‌هاي استان شاهد برگزاري مراسم عروسي آن هم با جمعيت بالا هستيم.


محمودآبادي رئيس صنف تالار‌هاي خراسان جنوبي در گفت و گو با خبرنگار گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از بيرجند، گفت: بر اساس آخرين ابلاغيه ستاد مديريت بيماري كرونا، ظرفيت برگزاري مراسم در تالار‌ها بر اساس رنگ بندي نقشه كرونايي هر شهرستان تعيين مي شود.



او با اشاره به اينكه در حال حاضر تالار نهبندان به دليل آنكه وضعيت اين شهرستان قرمز است و بايد با تعداد افراد بسيار كمي برگزار شود تعطيل شده است افزود: در ۳٠ باغ ويلا سطح استان با جمعيت زيادي مراسم عروسي برگزار مي‌شود و هيچ نظارتي هم وجود ندارد.

محمودآبادي با بيان اينكه براي برگزاري مراسم عروسي در باغ ويلا‌ هاي سطح استان هزينه‌هاي زيادي دريافت مي‌شود اظهار كرد: به گفته عده‌اي، مراعات تفكيك خانم‌ها و آقايان در تعدادي از باغ‌ها صورت نمي‌گيرد.

رئيس صنف تالار‌هاي خراسان جنوبي با اشاره به اينكه تالار‌هايي كه ظرفيت آن هزار و ۵٠٠ نفر است اكنون با ظرفيت ۱٠٠ نفر مراسمات را برگزار مي كنند و برگزاري اينگونه مراسم صرفه اقتصادي براي تالار داران ندارد ادامه داد: به دليل آنكه مردم به سمت باغ‌ها نروند تالار‌ها را بازگشايي كرده ايم و در اين بين نياز است تا مسئولين نظارت بيشتري بر باغ ويلا‌ ها داشته باشند.

او گفت: اگر دهيار هر روستا موظف شود كه بر فعاليت‌هاي اين باغ ويلا‌ ها در روستا‌ها نظارت داشته باشد شاهد برگزاري اينگونه مراسم‌ها آن هم بدون مجوز در باغ ويلا‌ ها نخواهيم بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.